Πως οι εφαρμογές μπορούν να ενισχύσουν την επιχείρηση σου

Η σύγχρονη επιχείρηση στον κόσμο των Εφαρμογών.

Πριν αναλύσουμε τα πολλαπλά οφέλη της ένταξης των mobile εφαρμογών στην επιχείρηση του σήμερα, ας ρίξουμε μια γρήγορη ματιά στην παγκόσμια αγορά.
Σε πρόσφατες μετρήσεις περισσότεροι από 4,2 δισεκατομμύρια είναι οι χρήστες smartphones.
Προβλέψεις αναφέρουν ότι ο αριθμός των χρηστών smartphones το 2022 σχεδόν θα ισούται με τον Παγκόσμιο πληθυσμό.
Γεγονός είναι ότι η χρήση των smartphones άλλαξε ριζικά το 2008 όταν εμφανίστηκαν οι πρώτες mobile εφαρμογές.
Η παγκόσμια αγορά αποδέχεται τόσο τις δυνατότητες όσο και για τα ευεργετικά οφέλη που μπορεί να προσφέρει μια mobile εφαρμογή στον επιχειρηματικό κλάδο.
Σε έρευνα που διενεργήθει σχετικά εκτιμάται ότι το 2023 οι λήψεις mobile εφαρμογών σε παγκόσμιο επίπεδο θα αγγίξουν τα 312 δισεκατομμύρια.
Η εμπορική αξία που μπορεί να προσφέρει μια mobile εφαρμογή(app) είναι αναμφισβήτητη.
Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις, σε όλους ανεξαιρέτως τους κλάδους επενδύουν σε προϊόντα και υπηρεσίες μέσω του Application development.

Παρακάτω αναφέρονται κάποιοι από τους βασικούς λόγους.

1. ΕΝΙΣΧΥΣΗ EΜΠΟΡΙΚΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ
Σύμφωνα έρευνα, οι χρήστες των social media μέσω Applications παγκοσμίως αγγίζουν τα 2,9 δισεκατομμύρια.
Μια επιχείρηση μπορεί να προσφέρει στους πελάτες εύκολη πρόσβαση μέσω logins στην εμπορική της mobile εφαρμογή.
Ο χρήστης αποκτά μια ολοκληρωμένη κι ευχάριστη αγοραστική εμπειρία με αποτέλεσμα να ενισχύεται σταδιακά το branding της επιχείρησης.
Ωστόσο, μια mobile εφαρμογή μπορεί να αποτελέσει κι ένα ισχυρό εργαλείο marketing, μέσω ενεργειών προώθησης, SMS, push notifications, mobile campaigns κτλ.

2. ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Βασικός στόχος κάθε επιχείρησης είναι να έρθει κοντά στον υποψήφιο πελάτη και να τον μετατρέψει σε πιστό πελάτη.
Σε μια εποχή όπου οι έξυπνες συσκευές αποτελούν το νούμερο ένα μέσο επικοινωνίας, δίνεται στην επιχείρηση η δυνατότητα να έχει μια ολοκληρωμένη online παρουσία.

• Οι εφαρμογές δίνουν τη δυνατότητα στον καταναλωτή να διεκπεραιώσει με ευκολία και μάλιστα άμεσα διαδικασίες που υπό άλλες συνθήκες θα ήταν χρονοβόρες (π.χ.παραγγελία, πληρωμή, υποστήριξη κ.ά.).

• Η επιχείρηση μπορεί ανά πάσα στιγμή να “επικοινωνεί”με τον πελάτη της. Μέσω των push notifications ο καταναλωτής ενημερώνεται για κάθε ενέργεια της εταιρείας ανά πάσα στιγμή ακόμη και χωρίς να έχει πρόσβαση στο internet.

Φυσικά, εκτός από τις γενικού περιεχομένου αναδυόμενες ειδοποιήσεις, υπάρχουν κι αυτές που έχουν εξατομικευμένο χαρακτήρα και βοηθούν την επιχείρηση να διαμορφώσει το προφίλ του χρήστη.
Με αυτόν τον τρόπο ο πελάτης ενημερώνεται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που τον αφορούν άμεσα.

3. BUSINESS INTELLIGENCE
Τα Applications δίνουν την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να συλλέξουν δεδομένα ποιότητας και πιστότητας.
Αυτά τα δεδομένα κρύβουν πληθώρα υπερπολίτιμων πληροφοριών που οι εταιρίες με την ανάπτυξη των σωστών εργαλείων μπορούν να αποκωδικοποιήσουν και να αξιοποιήσουν για το BI (Business Inteligence) τους.
Με την ανάπτυξη εργαλείων ανάλυσης των δεδομένων, οι εταιρίες ισχυροποιούν την θέση τους έναντι του ανταγωνισμού καθώς μπορούν να συλλέξουν πληροφορίες που στο παρελθόν ίσως να ήταν και αδύνατον.
Συνεπώς, μέσω των Applications, οι επιχειρήσεις μπορούν να γνωρίζουν τον πελάτη τους και να κατανοούν τον τρόπο που καταναλώνει.
Κάθε σύγχρονη επιχείρηση πρέπει να υιοθετεί τις τελευταίες τεχνολογικές τάσεις εάν θέλει να έχει συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών.
Η νέα εποχή Επιχειρηματικότητας έχει ως πυρήνα το mobile development κι οι επιχειρήσεις στρέφονται σε αυτό προκειμένου να προσεγγίσουν και να “κερδίσουν” τον καταναλωτή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *